ÁSzF

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSzF”) tartalmazza MÁG Kulturális Szolgáltató Bt. (székhely: Budapest, 1131, Tahi utca 98. I/5, adószám: 28682796-2-41), mint szolgáltató (továbbiakban „Szolgáltató”) által üzemeltetett www.unicusmuhely.superwebaruhaz.hu weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Vevő (továbbiakban: „Vevő”) jogait és kötelezettségeit. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: MÁG Kulturális Szolgáltató Bt.

A szolgáltató székhelye: 1135 Budapest, Tahi utca 98. I/5.

A szolgáltató e-mail címe: unicusmuhely@gmail.com

Telefonszáma: 06-70/361-3732

Cégjegyzékszáma: 01-06-611378

Adószáma: 28682796-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, Budapest

A tárhelyszolgáltató adatai

Név: Onlinex Solutions Kft.

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza lakótelep 6. A. / fszt. 1.

Adószám: 26701581-1-04

Cégjegyzékszám: 04-09-014868

Email: contact@superwebaruhaz.hu

Alapvető rendelkezések

1.1. Jelen Szabályzat az Unicus Műhely webáruházában történő elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra terjed ki. A webáruházban történő vásárlást az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Elkertv.") szabályozza. A nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. A Szolgáltató nem visszamenőleges hatállyal jogosult az ÁSzF módosítására. A Szolgáltató kizárólag fontos okból hajt végre ilyen módosításokat, különös tekintettel az alábbiakra: a Szolgáltató szolgáltatásainak kiterjesztése, törvényi vagy igazságszolgáltatást érintő változások vagy más, hasonló okok.

Adatkezelési szabályok

1.3. A Szolgáltató a megrendelés során a Vevő által megadott adatokat a személyes adatok védelméről szóló Európai Parlament 2016/679 rendelete szerint kezeli.

1.4. Az adatok Vevő által nem megfelelő biztonsággal történő kezeléséért a felelősség a Vevőt terheli.

1.5. A Szolgáltató csak a megrendelés teljesítése érdekében használja a Vevő által megadott adatokat, és harmadik személynek azt át nem adja.

1.6. A Vevő bármikor kérheti regisztrációs adatai törlését, amit a Szolgáltató azonnal teljesít.

1.7. A tárhelyszolgáltató a rendelésekkel, termékekkel kapcsolatban semmilyen információval nem rendelkezik.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.8. A webshopban található termékek árai minden esetben tartalmazzák az Áfát. A webshopban található termékeket a Szolgáltatótól közvetlenül online vásárlással illetve a kapcsolattartó e-mail címen vagy telefonszámon leadott rendelés útján lehet megvásárolni. A termékek kiszállítási díja a rendelés leadása során kerül feltüntetésre.

Rendelés menete

1.9. A vásárlás lépései:

- a megrendelni kívánt termékek kosárba helyezése,

- szállítási, átvételi mód kiválasztása,

- szállítási és számlázási adatok megadása,

- megrendelés ellenőrzése,

- Általános Szerződési Feltételek elfogadása,

- megrendelés végleges elküldése.

A Vevő a megrendelés végleges elküldésével kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelésre az adott megrendelés időpontjában érvényes Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak. 

1.10. A Szolgáltató a megrendelhető áruk és szolgáltatások körét és darabszámát korlátozhatja.

1.11. A Szolgáltató a Vevő megrendelésének megérkezését a Vevő felé elektronikus úton visszaigazolja. A megrendelés Vevő által történő végleges elküldése és a megrendelés megérkezésének visszaigazolása még nem minősül szerződéskötésnek. Amennyiben a visszaigazolás a Vevő megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Vevőhöz nem érkezik meg, a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

1.12. A Szolgáltató akkor fogadja el a megrendelést, ha Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi információt helyesen a Szolgáltató rendelkezésére bocsátotta a regisztráció során vagy a megrendelés időpontjában. A hibás adatokból eredő téves teljesítésből eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, az ebből eredő költségeket a Vevő viseli, illetve köteles megtéríteni a Szolgáltató részére. Ha a Vevő hibás adatot adott meg, akkor annak módosítását kérheti 1 napon belül a Szolgáltató elérhetőségein.

1.13. A megrendelés elfogadását vagy elutasítását a Szolgáltató külön elektronikus levélben igazolja vissza Vevő felé. A megrendelés a Szolgáltató által történő elfogadása esetén a szerződés létrejön.

1.14. Ha egy megrendelt termék nem áll rendelkezésre és már nem is beszerezhető, akkor a Szolgáltató értesíti a Vevőt a megrendelés törléséről. Ebben az esetben szerződés nem jön létre.

1.15. A megrendelést Vevő bejelentkezést követően utólag is megtekintheti, kinyomtathatja. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződést a Szolgáltató iktatja és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi.

1.16. A szerződéskötés magyar nyelven lehetséges.

Fizetési lehetőségek, rendelés átvétele

1.17. Személyes átvétel esetén készpénzes fizetés lehetséges a megrendelés elfogadását követő 2 héten belül. Amennyiben az átvétel nem történik meg a két hetes időszakon belül, a Szolgáltató mentesül a megrendelés teljesítése alól. A személyes átvétel részleteit a Vevő és a Szolgáltató e-mailben, vagy telefonon előre egyezteti.

1.18. A Vevő kizárólag Magyarország területére kérhet szállítást, a megrendelésen felül számított plusz postaköltség kifizetése mellett.

1.19. A megrendelések teljesítése a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül történik. Ha Szolgáltató és a Vevő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Elállás joga

1.20. A Vevő a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ilyenkor a megrendelt terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszajuttatja a Szolgáltatóhoz, aki a termék árát maradéktalanul visszafizeti.

1.21. A Vevőt nem illeti meg az elállási jog, ha a csomagolást már felbontotta.

Panaszkezelés

1.22. A Szolgáltató és a Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. A Szolgáltató köteles megadni elektronikus levelezési címét, vagy telefonszámát, melyeken a Vevő panaszt tehet. Amennyiben nem jutnak egyezségre, úgy a Vevő fordulhat a Vevő területileg illetékes Békéltető Testületéhez, melyeknek listája annak honlapján található meg.

1.23. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében a Szolgáltató köteles a törvényileg előírt tartalommal válasziratát megküldeni határidőn belül a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a Szolgáltató székhelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a Vevő igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. Együttműködési kötelezettségét megsértő vállalkozásról a békéltető testület értesíti a székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot.

Budapest, 2019. május 10.